„Uite că vine toamna, însă ne dorim atât de mult să menţinem dispoziţia bună pe care ne-a dăruit-o vara! Este timpul să ne scriem dorinţele noastre pe o foiţă, să o legăm un balon zburător şi să îl lăsăm să zboare spre cer!” – aşa spunea mesajul invitaţiei la lansarea noului brand de băuturi răcoritoare, Limonada.
Compania Aquatrade a decis să întrunească mai multe evenimente importante sub „acoperişul” unui picnic colorat. Evenimentul care s-a desfăşurat sub genericul „Cerul în buline”, a adunat câteva sute de maturi şi copii dornici de distracţie şi voie bună, pe plaja lacului din parcul „Valea Morilor”.
Vizitatorii au avut ocazia să se răcorească şi să-şi potolească setea cu noua băutură Limonada, precum şi să participe în diferite concursuri, să joace volei, freesbie, twister şi multe altele. Evenimentul a fost acompaniat de către DJ Slaventii Smile şi trupa Coşelean Band. Culminaţia serii a fost lansarea în aer a peste 600 de baloane, de care era legat un plic cu dorinţele fiecărui participant.
Perioada desfăşurării – 20 septembrie 2012
Beneficiar – „Aquatrade” SRL
Conceptul şi implementarea proiectului – Agenţia de PR „PRofile”