Strategie și comunicare

1. Servicii de cercetare, analiză și comunicare

164937_articol

Servicii de cercetare, analiză și elaborare a strategiei de promovare și comunicare eficientă.

Promovarea eficientă a unui brand sau a unui produs are la bază o comunicare coerentă și bine planificată. O astfel de comunicare are nevoie de o strategie bine pusă la punct. Iar o strategie bună se bazează pe cercetare și analiză.

Noi ajutăm clienții să își seteze scopul și obiectivele, valorile și misiunea. Înainte de a acționa noi cercetăm. Evaluăm grupurile-țintă, elaborară mesajul și setăm canalele de comunicare specifice. Pentru că noi vrem ca fiecare leu cheltuit de clienții noștri să aducă plusvaloare.

2. Campanii de responsabilitate Socială Corporativă

hand symbol

Servicii de consultanţă în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste care vă pot ajuta să obțineți:

  • Valorificarea unor noi nişe de piaţă;

  • sporirea efectului de proximitate, reputaţie şi imagine mai bună în comunitate;

  • obţinerea loialităţii faţă de brand;

  • reducerea efectelor apariţiilor negative în presă;

  • stabilirea de parteneriate durabile cu alte companii, cu autorităţile publice şi instituţiile media;