Stabilirea și gestionarea relațiilor clientului cu mass-media, publicul larg și grupurile-țintă.
Noi stabilim și asigurăm comunicarea clienților cu presa, comunicarea online, comunicarea online (social media), gestionarea situațiilor de criză, organizarea și desfășurarea campaniilor și a evenimentelor speciale, monitorizarea presei.
1. Relații cu presa
Servicii:
-
Crearea unei baze de date cu numele şi contactele jurnaliştilor care scriu despre domeniul Dvs. de activitate;
-
Scrierea şi difuzarea comunicatelor de presă jurnaliştilor;
-
Scrierea şi amplasarea materialului ziaristic în presă;
-
Suportul jurnaliştilor cu informaţii suplimentare despre compania Dvs;
-
Favorizarea comunicării dintre client şi mass-media;
-
Valorificarea informaţiilor de la evenimentele organizate de client, ca să prezinte interes pentru jurnalişti şi societate;
-
Organizarea periodică de offline pentru jurnaliştii care tratează subiecte despre client la berărie, la bowling, la picnic.
Obtineti:
-
acoperire media şi vizibilitate publică înaltă;
-
relaţii bune cu instituţiile de presă şi jurnalişti în parte;
-
atitudine pozitivă din partea mass-mediei;
-
devine mai simplă promovarea valorilor şi principiilor companiei;
-
sporirea reputaţiei datorită cooperării cu publicul.
2. Managementul situaţiilor de criză
Servicii:
-
Depistarea problemei;
-
Stabilirea unui plan de acţiuni (plan de măsuri) pentru diminuarea crizei;
-
Elaborarea celor mai potrivite mesaje pentru diseminarea în masă;
-
Evaluarea constantă a rezultatelor comunicării;
-
Controlul permanent al canalelor informale de comunicare.
Obtineti:
-
prevenirea unor situaţii de criză;
-
poziţionarea corectă a companiei Dvs în faţa opiniei publice în unele situaţii de criză.
3. Comunicare online
Servicii:
-
Elaborarea conceptelor pentru publicitatea online;
-
Selectarea mediilor online adecvate pentru plasarea publicităţii şi a materialelor de PR;
-
Adaptarea materialelor de PR la mediul online şi la publicul ţintă prezent în mediul online;
-
Servicii de optimizare a site-ului Dvs.;
-
Integrarea companiei şi a serviciilor dvs. în Social Media.
Obtineti:
-
atingerea publicului ţintă din mediul online;
-
posibilităţi mai creative de promovare şi diseminare a informaţiei;
-
vizibilitate crescută;
-
receptori mai numeroşi;
-
interactivitate continuă.
4. Monitorizarea si analiza presei
Servicii:
-
Raportul zilnic de monitorizare a presei scrise şi dosarul de presă, care conţine copiile apariţiilor în presă;
-
Raportul cantitativ si calitativ a apariţiilor în presă pentru o anumită perioadă;
-
Arhivarea apariţiilor în presă.
Obtineti:
-
Dvs sunteţi la curent cu informaţiile media, care se leagă de activitatea firmei;
-
cunoaşteţi activităţile mediatizate ale firmelor concurente;
-
se formează o imagine clară despre atitudinea mediei faţă de activităţile firmei dvs.
5. Comunicare internă
Servicii:
-
Stabilirea canalelor optime de comunicare internă;
-
Măsurători şi evaluări a angajaţilor;
-
Elaborare Newsletter;
-
Elaborare Broşuri;
-
Elaborare manuale de identitate corporativă;
-
Organizarea întâlnirilor corporative formale şi informale.
Obtineti:
-
facilitarea comunicării între angajaţi şi administraţie bidirecţional;
-
randament de lucru ridicat;
-
sporirea încrederii şi loialităţii angajaţilor faţă de companie;
-
creşterea satisfacţiei angajaţilor la locul de muncă;
-
crearea unei atmosfere favorabilă muncii;