Vara este anotimpul în care, câteodată, lucrul cel mai râvnit este o băutură rece şi proaspătă cu un gust natural. Iată de ce, în perioada iunie – august, compania producătoare de băuturi răcoritoare, „Aquatrade”, împreună cu brandul „Letto” au organizat evenimente interactive pentru locuitorii capitalei, dăruindu-le premii şi cadouri.
În fiecare week-end, pe parcursul a 2 luni de vară, echipa „Letto” a vizitat parcurile
capitalei, adunând împrejurul său copii şi maturi dornici de distracţie, voie bună şi, nu în ultimul rând, de răcoarea băuturii proaspete şi naturale „Letto”.
Vizitatorii au avut ocazia să-şi potolească setea cu cocktail-uri, să se distreze jucând badminton, ping-pong sau alte sporturi interactive, dar şi să participe în concursuri distractive şi să câştige premii garantate.
Perioada desfăşurării – Iulie-August 2012.
Beneficiar – “Aquatrade” SRL
Conceptul şi implementarea proiectului –Agenţia de PR „PRofile”