Proiect Platinum on-trade

Scop acţiune – promovarea culturii de consum a berii la Keg/la halbă

Descriere proiect: timp de 1 lună, 8 echipe a câte 2 promoteri au promovat consumul berii la halbă în locaţiile Platinum EVMB din Chişinău şi alte oraşe ale ţării. Aflaţi în locaţiile respective, promoterii se apropiau de clienţii care consumau bere la halbă şi le propuneau să participe la un mic test, dacă doresc să câştige o bere Chişinău la halbă, proaspătă şi naturală.

IMG_18002-1024x682

Concluzii generale

Din start proiectul a declanșat emoţii pozitive în rândul clienţilor din localurile vizitate. Curiozitate, plăcerea de a discuta cu fete frumoase despre bere şi, evident, dorinţa de a câştiga premii, acestea erau emoţiile exprimate de feţele participanţilor la test;

Treptat, a început să se mărească numărul clienţilor în localurile vizitate. Cei care au aflat de promoţie îşi invitau rudele, prietenii la o bere cu “surprize”;

Toți participanţii la promoţie au recunoscut că au aflat lucruri importante despre modul de servire şi păstrare corectă a berii la halbă;

La test au participat şi turişti, fapt care demonstrează că berea Chişinău la halbă este apreciată şi de persoanele de peste hotarele ţării;

IMG_17611-1024x682

Au fost recrutaţi și instruţi 18 promoteri şi 4 supervisori. În paralel s-a lucrat la planul logistic de implementare a proiectului. În total, în procesul de muncă au fost implicate 25 de persoane. Toata echipa implicată în proiect a lucrat cu entuziasm şi plăcere, fapt care a şi generat succesul garantat.

Perioada desfăşurării – august-septembrie 2013

Client – EFES Vitanta Moldova Brewery

Conceptul, implementarea  – Agenţia de PR „PRofile”